Tisztelt Felhasználók!
Kollégáink folyamatosan dolgoznak a sikertelen Vízcenter belépések javításán.
A sikeres belépéshez kérjük, hogy az alábbi lépéseket PONTOSAN hajtsák végre:
- Látogassanak el – számítógépen vagy laptopon keresztül – ügyfélszolgálatunk weboldalára (https://vizcenter.hu/trv) Kérjük, hogy NE az előzményekből nyissák meg, hanem teljesen új oldalon keressék fel a Vízcenter oldalát.
- A BELÉPÉS, REGISZTRÁCIÓ menüpont alatti Belépés felhasználónévvel és jelszóval almenü kiválasztásával az „Elfelejtette a jelszavát?” feliratra kattintva kérjenek új jelszót a rendszerhez.
- Az új jelszó belépéshez a regisztrációkor megadott email címre kapják meg a linket.
- Kérjük, figyeljenek arra, hogy pontosan adják meg felhasználónevüket is.
A felhasználónév minden esetben a regisztrációnál korábban megadott bejelentkezési név. (PÉLDÁUL: kiss.anna) - A jelszóváltoztatás után az applikáció újra zavartalanul használható lesz
Előfordulhat, hogy ebben az időszakban történt mérőóracsere, ez befolyásolhatja a belépést.
Amennyiben 4-nél több alkalommal sikertelen a belépés, a rendszer megtagadja a további belépési kísérleteket.
Ezekben az esetekben csak az ügyfélszolgálatos kollégák tudnak segítséget nyújtani.
Kérjük, legyenek türelemmel, munkatársaink folyamatosan fogadják hívásukat, illetve e-mailjeiket. Ha problémát tapasztalnak, hívják a továbbra is díjmentesen elérhető +36 80/205-157–es telefonszámot, Facebook oldalunkon pedig üzenet formájában érhetnek el bennünket.