Ügyfélszolgálatok elérhetőségei
Személyes Ügyfélszolgálat:
Munkatársaink személyesen az alábbi ügyfélfogadási időkben állnak rendelkezésükre:
Hívástervezés
Telefonos ügyfélszolgálatunk tárcsázása előtt megtervezheti hívását az alábbi grafikon segítségével, hogy Önnek minél kevesebb időt kelljen várakozással töltenie.
Telefonos ügyfélszolgálatunk terheltsége:
Telefonos ügyfélszolgálat elérhetősége:
+36 80/205-157
Időpont előjegyzés ezen a telefonszámon lehetséges,
az ügyfélfogadási idő alatt.
Műszaki hibabejelentő:
+36 80/205-157 /1-es menüpont
A TRV Zrt. műszaki hibabejelentő telefonszáma: +36 80/205-157 ahol Szakembereink a nap 24 órájában várják hívásaikat.
Hibabejelentés telefonon: Kérjük, hogy csak műszaki meghibásodás esetén használják a hibabejelentés menüpontot. Más esetben az ügyfélszolgálat további elérhetősége áll rendelkezésre. A műszaki probléma észlelését követően tárcsázza azonnal a központi hibabejelentő szolgálatunk ingyenesen hívható +36 80/205-157-es telefonszámát. A rendszernek köszönhetően a település irányítószámának megadásával lehetősége nyílik az illetékes ügyintézővel történő egyeztetésre. Kérjük, a gyorsabb ügyintézés érdekében annak a településnek adják meg irányítószámát, ahol a műszaki probléma keletkezett!
Működési területünkön levő ügyfélszolgálati irodáinkban munkatársaink az alábbi ügyekben fogadják partnereinket:
- tulajdonosváltozás bejelentése,
- végszámla igény bejelentés befogadása,
- régi és az új tulajdonos adatainak egyeztetése,
- fogyasztói adatokban beállt változások bejelentése,
- védendő felhasználó,
- fizetőcím és a névváltozás bejelentése,
- szolgáltatási szerződések megkötése,
- számlareklamációk,
- szolgáltatás szüneteltetése, újraindítása, megszüntetése,
- csőtörés, vagy egyéb belső meghibásodás miatti számlakorrekció,
- mérőállások bejelentése,
- átlagfogyasztások módosítása,
- központi ügyfélszolgálatunkon víz- és csatornadíjak befizetése,
- központi ügyfélszolgálatunkon egyéb számlák kiegyenlítése,
- folyószámla, hátralékok egyeztetése,
- igazolások, másolatok kiadása,
- fizetési mód megváltoztatása,
- részletfizetési igények bejelentése, egyeztetése,
- ivóvíz-, és szennyvíz-csatorna bekötések (tervezési útmutató),
- megállapodások (bekötések, közműfejlesztések, stb.) megkötése (tájékoztató),
- mellékmérők beszerelése,
- locsolási kedvezmény,
- vízmérők reklamációs vizsgálata,
- vízmérő meghibásodások bejelentése,
- rendkívüli, ellenőrző vízmérő leolvasás,
- helyszíni kivizsgálások, egyeztetések.
-
Ügyfélszolgálati vezető elérhetősége:
- Bátori Gábor, értékesítési osztályvezető
- 5000 Szolnok, Kossuth Lajos út 5.
- Tel.: 56/422-522