Ügyfélszolgálatok elérhetőségei és hibabejelentő telefonszámok

Ügyfélszolgálatok elérhetőségei

Személyes Ügyfélszolgálat:

Munkatársaink személyesen az alábbi ügyfélfogadási időkben állnak rendelkezésükre: 

Hívástervezés

Telefonos ügyfélszolgálatunk tárcsázása előtt megtervezheti hívását az alábbi grafikon segítségével, hogy Önnek minél kevesebb időt kelljen várakozással töltenie.


Telefonos ügyfélszolgálatunk terheltsége:

terheltsegi mutato

Telefonos ügyfélszolgálat elérhetősége:

 +36 80/205-157

Időpont előjegyzés ezen a telefonszámon lehetséges,
az ügyfélfogadási idő alatt.

Telefonon intézhető ügyek

Műszaki hibabejelentő:

+36 80/205-157 /1-es menüpont

A TRV Zrt. műszaki hibabejelentő telefonszáma: +36 80/205-157 ahol Szakembereink a nap 24 órájában várják hívásaikat.

Hibabejelentés telefonon: Kérjük, hogy csak műszaki meghibásodás esetén használják a hibabejelentés menüpontot. Más esetben az ügyfélszolgálat további elérhetősége áll rendelkezésre. A műszaki probléma észlelését követően tárcsázza azonnal a központi hibabejelentő szolgálatunk ingyenesen hívható +36 80/205-157-es telefonszámát. A rendszernek köszönhetően a település irányítószámának megadásával lehetősége nyílik az illetékes ügyintézővel történő egyeztetésre. Kérjük, a gyorsabb ügyintézés érdekében annak a településnek adják meg irányítószámát, ahol a műszaki probléma keletkezett!

Működési területünkön levő ügyfélszolgálati irodáinkban munkatársaink az alábbi ügyekben fogadják partnereinket:

  • tulajdonosváltozás bejelentése,
  • végszámla igény bejelentés befogadása,
  • régi és az új tulajdonos adatainak egyeztetése,
  • fogyasztói adatokban beállt változások bejelentése,
  • védendő felhasználó,
  • fizetőcím és a névváltozás bejelentése,
  • szolgáltatási szerződések megkötése,
  • számlareklamációk,
  • szolgáltatás szüneteltetése, újraindítása, megszüntetése,
  • csőtörés, vagy egyéb belső meghibásodás miatti számlakorrekció,
  • mérőállások bejelentése,
  • átlagfogyasztások módosítása,
  • központi ügyfélszolgálatunkon víz- és csatornadíjak befizetése,
  • központi ügyfélszolgálatunkon egyéb számlák kiegyenlítése,
  • folyószámla, hátralékok egyeztetése,
  • igazolások, másolatok kiadása,
  • fizetési mód megváltoztatása,
  • részletfizetési igények bejelentése, egyeztetése,
  • ivóvíz-, és szennyvíz-csatorna bekötések (tervezési útmutató),
  • megállapodások (bekötések, közműfejlesztések, stb.) megkötése (tájékoztató),
  • mellékmérők beszerelése,
  • locsolási kedvezmény,
  • vízmérők reklamációs vizsgálata,
  • vízmérő meghibásodások bejelentése,
  • rendkívüli, ellenőrző vízmérő leolvasás,
  • helyszíni kivizsgálások, egyeztetések.

 

  • Ügyfélszolgálati vezető elérhetősége:

  • Bátori Gábor, értékesítési osztályvezető
  • 5000 Szolnok, Kossuth Lajos út 5.
  • Tel.: 56/422-522
Megszakítás