Panaszkezelés

Panaszügyek kezelése

A Tiszamenti Regionális Vízművek Zrt. törekszik arra, hogy felhasználóink szolgáltatásainkat megelégedéssel vegyék igénybe. Minden megkeresés esetén megpróbáljuk a felhasználó számára is a legkedvezőbb döntést meghozni, azonban legnagyobb igyekezetünk ellenére is kialakulhat olyan helyzet, amikor a felhasználó nem ért egyet döntésünkkel. Ezekben az esetekben a felhasználó panaszát szóban vagy írásban közölheti Társaságunkkal.

A szóbeli panaszt azonnal megvizsgáljuk, és szükség szerint orvosoljuk. Ha a felhasználó a panasz kezelésével nem ért egyet, vagy a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontunkról haladéktalanul jegyzőkönyvet veszünk fel. Az írásban érkezett panaszokat egyedi azonosítóval látjuk el és a postai érkeztetés napját minden beérkezett küldeményen feltüntetjük.

Ügyfélszolgálatunk minden esetben köteles Társaságunk panasszal kapcsolatos álláspontját és intézkedéseit indokolással ellátva írásba foglalni, és a felhasználónak a panasz beérkezését követő tizenöt napon belül megküldeni, kivéve, ha a felhasználó panaszát szóban közli és Társaságunk az abban foglaltaknak nyomban eleget tesz.

Panaszbejelentés

Bejelentését megteheti személyesen ügyfélszolgálati irodáinkban vagy telefonon a +36 80/205-157 telefonszámon. Írásban bejelentését elküldheti az 5000 Szolnok, Kossuth Lajos út 5. postacímre.
Az elektronikus leveleket az ugyfelszolgalat.szolnok@trvzrt.hu címre várjuk.

A panasz elutasítása esetén a felhasználó az itt felsorolt hatóság vagy békéltető testület eljárását kezdeményezheti.

Megszakítás