Tiszamenti Regionális Vízművek Zrt.

Ki vizet ad, életet ad...

Ügyféltájékoztatók

Karcag– ügyfél-tájékoztató

A karcagi ügyfélszolgálatunkon - Karcag, Kisújszállási út 24.- 2017.10.16-án a szolgáltató tájékoztatása alapján áramszünet lesz.

Az ügyfélszolgálatunk ezen a napon  zárva tart.

Megértésüket köszönjük!

Vásárosnamény - ügyfélszolgálat

Tájékoztatjuk tisztelt felhasználóinkat, hogy vásárosnaményi ügyfélszolgálatunkon (4800 Vásárosnamény, Nyíregyházi út 1) 2017.10.04-től 2017.10.09-ig 8:00-16:00 óráig tartó áramszünet miatt teljes körű tájékoztatást nem tudunk biztosítani.  

Kérjük, továbbra is vegyék igénybe telefonos és internetes ügyintézési lehetőségeinket. A központi ügyfélszolgálati irodánk e-mail címe, ugyfelszolgalat.szolnok@trvzrt.hu. De hívhatják Call centerünket is ügyfélfogadási időben a +36 40/180-124–es telefonszámon, melyen a lakossági hívásokat munkatársaink fogadják és segítséget nyújtanak a további ügyintézésben.

Megértésüket köszönjük!

HIBABEJELENTÉS, MŰSZAKI SEGÍTSÉGNYÚJTÁS

Minden szolgáltatásnál előfordulhatnak előre nem várt műszaki problémák. Ezekben igyekszünk a leggyorsabban a legjobb megoldást nyújtani felhasználóink számára. Ezért az Önök hatékony kiszolgálása érdekében társaságunk 2017. október 1-től bevezeti új műszaki hibabejelentő rendszerét.


Hibabejelentés telefonon

A műszaki probléma mielőbbi elhárítása, tisztázása érdekében javasoljuk, hogy lehetőség szerint az észlelést követően azonnal tárcsázzák a központi hibabejelentő szolgálatunk ingyenesen hívható +36 80/205-157-es telefonszámát. Szakembereink a nap 24 órájában várják hívásaikat.
Felhívjuk felhasználóink figyelmét, hogy az új rendszerben a település irányítószámának megadásával nyílik lehetőség az illetékes ügyintézővel történő egyeztetésre! Kérjük, a gyorsabb ügyintézés érdekében annak a településnek adják meg irányítószámát, ahol a műszaki probléma keletkezett!
Felhívjuk tisztelt felhasználóink figyelmét, hogy társaságunkat érintő egyéb megkereséseiket továbbra is várjuk személyes, telefonos és internetes ügyintézési lehetőségeinken. Központi ügyfélszolgálati e-mail címünk: ugyfelszolgalat.szolnok@trvzrt.hu. Ügyfeleink hívását telefonos ügyfélszolgálatunk (Call Center) fogadja ügyfélfogadási időben (Hétfő, Kedd, Csütörtök 8:00 -16:00; Szerda 8:00-20:00, péntek 8:00-14:00 óra között) a +36 40/180-124–es telefonszámon, ahol felkészült munkatársaink készséggel nyújtanak segítséget az ügyintézésben.

Keresés

Közadatkereső

Óraállás bejelentő

Vízdíj kalkulátor

 

grundfos

LÁTÓKÉPI TÓFÜRDŐ