Tiszamenti Regionális Vízművek Zrt.

Ki vizet ad, életet ad...

Ügyféltájékoztatók

Kisújszállás– ügyfél-tájékoztató

Tájékoztatjuk tisztelt felhasználóinkat, hogy kisújszállási ügyfélszolgálatunk 2018.02.26-tól 2018.02.28-ig technikai okok miatt zárva tart.
Önöknek ezeken a napokon személyes ügyintézésre a karcagi és a szolnoki ügyfélszolgálati irodánk áll rendelkezésre.

Karcagi ügyfélszolgálat címe: 5300 Karcag, Kisújszállási út 24.
Nyitva tartása:   
 - Hétfő, Kedd: 8:00-15:00
 - Szerda: 12:00-18:00       

Szolnoki központi ügyfélszolgálati irodánk címe: 5000 Szolnok, Thököly u. 83.
Nyitva tartása: 
 - Hétfő, Kedd, Csütörtök, Péntek: 08:00-14:00
 - Szerda: 08:00-20:00

  

Kérjük, továbbra is vegyék igénybe telefonos és internetes ügyintézési lehetőségeinket. A központi ügyfélszolgálati irodánk e-mail címe, ugyfelszolgalat.szolnok@trvzrt.hu. De hívhatják Call centerünket is ügyfélfogadási időben a +36 80/205-157–es telefonszámon, melyen a lakossági hívásokat munkatársaink fogadják és segítséget nyújtanak a további ügyintézésben.
Megértésüket köszönjük!

Ügyféltájékoztató – rendkívüli leolvasásról

Tisztelt Ügyfelünk!

Folyamatos törekvésünk, hogy egyre jobb szolgáltatást nyújtsunk ügyfeleink számára, beépítsük működésünkbe a modern technika biztosította lehetőségeket. Ennek megvalósításában egy újabb lépcsőhöz érkeztünk.

A közelmúltban elindult a TRV Zrt. háttérfolyamatainak és rendszereinek fejlesztése - a regionális vízi közmű társaságok közös tulajdonosa, az MNV Zrt. vezetésével. Ennek egyik célja, hogy egy gazdaságosan működő, a teljes vízszolgáltatási szektoron belül egységesen és gyorsan fejleszthető rendszer kerüljön kialakításra. A változás érinti a számlázást és az ügyfélszolgálat rendszerét is.

A fejlesztés eredményeként elérhetővé válik az online ügyintézés

Ezen fejlesztések segítségével hosszú távon az ügyintézés egyszerűbbé és gyorsabbá válik majd. Az egységes kiszolgálás létrehozása hosszú távon lehetővé teszi, hogy kérései, kérdéséi könnyebben, gyorsabban kerüljenek megválaszolásra, megoldásra.

Azonban, mint minden változás ez is járhat némi kényelmetlenséggel.

A terv szerint 2018 áprilisától életbe lépő változással kapcsolatos legfontosabb tudnivalók:

Az átállás miatt Társaságunk 2018. február 12-től március 18-ig a teljes szolgáltatási területét érintő rendkívüli leolvasást végez, melyhez kérjük, hogy Ön is tegye lehetővé az ingatlanra való bejutást a leolvasást végző munkatársunk számára. Erre azért van szükség, hogy a március hónapban kibocsátott elszámoló számlák minél pontosabb értékekkel készüljenek el.

Kérjük, segítse munkánkat azzal, hogy amennyiben kollégáink nem járnak sikerrel a leolvasás során, mérőállást diktál az alábbi elérhetőségek egyikén legkésőbb 2018. március 14-ig: 

 

- A TRV Zrt. Call Center telefonszámán: +36 80/205-157

- honlapunkon

- személyesen az illetékes ügyfélszolgálati irodáinkban

- e-mailben az ugyfelszolgalat.szolnok@trvzrt.hu. címen.

Felhívjuk szíves figyelmét, hogy azon mérőkre, melyekre a fent jelzett határidőig nem érkezik mérőállás, becsült érték alapján készítjük el az elszámoló számlát.


Együttműködését, türelmét és megértését előre is köszönjük!

Hajdúnánás- rendkívüli leolvasás

Értesítjük Tisztelt Felhasználóinkat, hogy a település egyes felhasználóhelyein 2018. január 20-21-én rendkívüli leolvasást végzünk. Az érintetteket kérjük, tegyék lehetővé az ingatlanra való bejutást a leolvasást végző munkatársunk számára a kijelölt időpontban. Az új leolvasásra azért kerül sor, mert kollégánk a legutóbbi alkalommal nem tudott bejutni az érintett felhasználási helyre. Így becsült érték szerepel a decemberben kiküldött számlán.

Mivel Társaságunk a lakossági felhasználók vízmérőit félévente olvassa le, ezért fontos, hogy a ténylegesen leolvasott mérőállás álljon rendelkezésünkre az átalány megállapításakor. Ezért, figyelembe véve felhasználóink érdekeit, azokon a helyeken, ahol a korábbi felkeresés időpontjában a vízmérő leolvasása sikertelen volt, újabb leolvasást végzünk. Amennyiben a vízmérő leolvasása eredménytelen, a korábbi átlagfogyasztás figyelembe vételével készül a havi átalány számla.

Tájékoztatjuk továbbá Felhasználóinkat, hogy lehetőségük van arra, hogy havonta a tényleges vízfogyasztás alapján készítsük számláikat. Ebben az esetben a vízmérőt havonta leolvasva, a mérő állását minden hónap 25-től következő hónap 15-ig Társaságunknak kell bejelenteni az alábbi elérhetőségeink egyikén:

• 80/205-157

Lehetőség van arra is, hogy saját fogyasztási szokásait figyelembe véve, Felhasználónk határozza meg a havi részszámlákban számlázandó vízmennyiséget. Ezt az igényét

• telefonon a 80/ 205-157 – es hívószámon,
• levélben az 5000 Szolnok, Kossuth L. u. 5. címen,
• illetve személyesen a település szerinti ügyfélszolgálati irodában (Hajdúnánás, Ady E. krt. 31. 10.) teheti meg nyitva tartási időben (hétfő, csütörtök: 08:15:00 és szerda: 12:30-18:00).

Keresés

Közadatkereső

Óraállás bejelentő

Vízdíj kalkulátor

 

grundfos

LÁTÓKÉPI TÓFÜRDŐ