Tiszamenti Regionális Vízművek Zrt.

Ki vizet ad, életet ad...

Panaszkezelés

Panaszügyek kezelése

A Tiszamenti Regionális Vízművek Zrt. törekszik arra, hogy felhasználóink szolgáltatásainkat megelégedéssel vegyék igénybe. Minden megkeresés esetén próbáljuk a fogyasztó számára is a legkedvezőbb döntést meghozni, azonban legnagyobb igyekezetünk ellenére is kialakulhat olyan helyzet, amikor a felhasználó nem ért egyet döntésünkkel. A fogyasztó panaszát szóban vagy írásban közölheti Társaságunkkal.

A szóbeli panaszt azonnal megvizsgáljuk, és szükség szerint orvosoljuk. Ha a fogyasztó a panasz kezelésével nem ért egyet, vagy a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontunkról haladéktalanul jegyzőkönyvet veszünk fel. Az írásban érkezett panaszokat egyedi azonosítóval látjuk el és a postai érkeztetés napját minden beérkezett küldeményen feltüntetjük.

Ügyfélszolgálatunk minden esetben köteles Társaságunk panasszal kapcsolatos álláspontját és intézkedéseit indokolással ellátva írásba foglalni, és a fogyasztónak a panasz beérkezését követő tizenöt napon belül megküldeni, kivéve, ha a fogyasztó panaszát szóban közli és Társságunk az abban foglaltaknak nyomban eleget tesz.

Panaszbejelentés

Bejelentését megteheti személyesen ügyfélszolgálati irodáinkban vagy telefonon a +36 (40) 180-124 telefonszámon. Írásban bejelentését elküldheti az 5000-Szolnok, Thököly út 83.-as postacímre. Az elektronikus leveleket az ugyfelszolgalat.szolnok@trvzrt.hu címre várjuk. Panaszbejelentését az Ügyfélszolgálat / Felhasználói panaszok menüpontban is megteheti.

A panasz elutasítása esetén a felhasználó az itt felsorolt hatóság vagy békéltető testület eljárását kezdeményezheti.

Keresés

Közadatkereső

Óraállás bejelentő

Vízdíj kalkulátor

 

grundfos

LÁTÓKÉPI TÓFÜRDŐ