Tiszamenti Regionális Vízművek Zrt.

Ki vizet ad, életet ad...

Ügyfélszolgálatok elérhetőségei és hibabejelentő telefonszámok

Működési területünkön levő ügyfélszolgálati irodáinkban munkatársaink az alábbi ügyekben fogadják partnereinket:

  • tulajdonosváltozás bejelentése,
  • végszámla igény bejelentés befogadása,
  • régi és az új tulajdonos adatainak egyeztetése,
  • fogyasztói adatokban beállt változások bejelentése,
  • védendő felhasználó,
  • fizetőcím és a névváltozás bejelentése,
  • szolgáltatási szerződések megkötése,
  • számlareklamációk,
  • szolgáltatás szüneteltetése,
  • csőtörés, vagy egyéb belső meghibásodás miatti számlakorrekció,
  • mérőállások bejelentése,
  • átlagfogyasztások módosítása,
  • központi ügyfélszolgálatunkon víz- és csatornadíjak befizetése,
  • központi ügyfélszolgálatunkon egyéb számlák kiegyenlítése,
  • folyószámla, hátralékok egyeztetése,
  • igazolások, másolatok kiadása,
  • fizetési mód megváltoztatása,
  • részletfizetési igények bejelentése, egyeztetése,
  • ivóvíz-, és szennyvíz-csatorna bekötések,
  • megállapodások (bekötések, közműfejlesztések, stb.) megkötése,
  • mellékmérők beszerelése,
  • locsolási kedvezmény,
  • vízmérők reklamációs vizsgálata,
  • vízmérő meghibásodások bejelentése,
  • rendkívüli, ellenőrző vízmérő leolvasás,
  • helyszíni kivizsgálások, egyeztetések.


Az ügyfélszolgálaton telefonon elintézhető ügyek fajtái, az elintézés módja, ügyleírások

Az ügyfélszolgálaton elektronikusan intézhető ügyek fajtái, elintézés módja, ügyleírások

Munkatársaink a +36 40/180-124-es telefonszámon, valamint személyesen az alábbi ügyfélfogadási

időkben állnak rendelkezésükre: Az ügyfélszolgálatok elérhetőségei itt tekinthető meg

A vízmérőállás bejelentését minden hónap 25.-től a következő hónap 15. napjáig tudjuk fogadni a +36 40/180-124 telefonon, vagy az Ügyfélszolgálat / Óraállás bejelentő menüpontban.

Központi ügyfélszolgálat:

Cím: 5000 Szolnok, Thököly út  83.
Tel.: +36 40/180-124
E-mail cím:ugyfelszolgalat.szolnok@trvzrt.hu
Fax.: -

  

Ügyfélfogadási idő:

Hétfő:
8 - 14
Kedd:
8 - 14
Szerda:
8 - 20
Csütörtök:
8 - 14
Péntek:
8 - 14

phone

  +36 40/180-124

   Időpont előjegyzés a +36 40/180-124 telefonszámon lehetséges, ügyfélfogadási idő alatt.


 

phone

+36 80/205-157

   A TRV Zrt. műszaki hibabejelentő telefonszáma: +36 80/205-157 ahol Szakembereink a nap 24 órájában várják hívásaikat.

 

Hibabejelentés telefonon: A műszaki probléma észlelését követően tárcsázza azonnal a központi hibabejelentő szolgálatunk ingyenesen hívható +36 80/205-157-es telefonszámát. A rendszernek köszönhetően a település irányítószámának megadásával lehetősége nyílik az illetékes ügyintézővel történő egyeztetésre. Kérjük, a gyorsabb ügyintézés érdekében annak a településnek adják meg irányítószámát, ahol a műszaki probléma keletkezett!


 

Keresés

Közadatkereső

Óraállás bejelentő

Vízdíj kalkulátor

 

grundfos

LÁTÓKÉPI TÓFÜRDŐ